وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

ایمیل موقت به مدت 15 دقیقه با قابلیت تمدید



  • ایمیل موقت به مدت 15 دقیقه با قابلیت تمدید

برای ثبت نام در اغلب فروم ها و سایت های اینترنتی نیاز به آدرس ایمیلی دارید تا به لینک فعال سازی را که به آن آدرس فرستاده می شود رفته و ثبت نام خود را تکمیل کنید. اما ممکن است عده ای آدرس ایمیل شما را به اسپمرها بفروشند.پس چاره چیست ؟ سایت هایی مشابه این سایت برای شما امکانی را فراهم می آورند که یک ایمیل با تاریخ انقضا داشته باشید.طول عمر ایمیل های ساخته شده توسط این سایت 15 دقیقه است که مقدار باقیمانده از آن در پایین صفحه به شما نشان داده می شود.در صورتی که ایمیل مورد نظرتان ظرف این مدت نرسید، براحتی می توانید آن را پانزده دقیقه دیگر تمدید کنید.

 

شاید یکی از مشکلات کسانی که با ایمیل زیاد کار می کنند و نیاز به فرستادن ایمیل های حجیم دارند این باشد که با کنترل حجم میل ها توسط شرکت ارائه دهنده ایمیل (بیشتر رایگان ها که بیشتر از 99% ما ایرانی ها از آن استفاده می کنیم نظیر جیمیل، یاهو، هاتمیل (لایو) و …) این امکان را از شما می گیرند که فایل هایی حجیم برای دوستانتان بفرستید.

در حال حاضر برای مثال جیمیل حداکثر 20 مگابایت فایل را به شما اجازه می دهد که به ایمیل خود الحاق کنید و این مقدار بسیار کم است برای خیلی ها که ایمیل های حجیم می فرستند و آنها را مجبور می کند که فایل های خود را بر روی فضایی آپلود کنند سپس لینک آن را برای شخص مقابل بفرستند که می تواند بسیار خطرناک باشد مخصوصا در مواردی که این فایل ها بسیار مهم و شخصی هستند. پس این راه خطرناک و مشکل ساز است ولی یک راه آسان مخصوصا برای کسانی که از برنامه های مدیریت ایمیل نظیر Outlook Express ،Thunderbird و … استفاده می کنند وجود دارد که با استفاده از ترفندی ساده عملی است. اینجا ما اساس کار را با برنامه Outlook Express می گذاریم چون برنامه پیش فرض ویندوز است و محبوبیت بیشتری دارد.

این ترفند به این شکل عمل می کند که شما هنگامی که یک فایل را که حجمی بالاتر از آن مقدار تعیین شده از طرف شرکت ارائه دهنده ایمیل را داراست می خواهید بفرستید ابتدا آن را به صورت خاصی به تیکه های کوچکتر تقسیم کرده و سپس آن را به طور کامل می فرستد و وقتی شخص مقابل آنها را با برنامه خودش دریافت می کند آنها را به صورت سرهم شده می بیند و دریافت می کند.

برای اجرای این ترفند ابتدا از منوی Tools گزینه Accounts را انتخاب کنید و سپس به سربرگ Mail بروید و در لیست باز شده ایمیلی که می خواهید این خصوصیت بر روی آن اعمال شود را انتخاب و گزینه Properties را انتخاب کرده و در پنجره جدید به سربرگ Advanced رفته و در قسمت Sending گزینه Massage larger than…KB Break apart را می بینید (این عکس را مشاهده کنید) که با زدن تیک در کنار آن و با انتخاب عددی، موجب می شوید که از آن پس ایمیل هایی که از آن مقدار (این عدد بستگی دارد از چه ایمیلی استفاده می کنید که برای جیمیل توصیه می شود عدد 18000 را انتخاب کنید) بیشتر هستند به به صورت تیکه تیکه در بیاورد و در اندازه کوچکتر در بیاورد تا بتوانید ایمیل خود را به راحتی بفرستید.

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:ایمیل موقت به مدت 15 دقیقه با قابلیت تمدید ,     

رمزی کردن ایمیل



 


آدرس ایمیل شما:

آدرس ایمیل رمزی شده:



این فرم به شما کمک می کند تا آدرس ایمیل خود را برای استفاده های متعدد رمزی کنید. وجود کاراکتر ها. تغییر شکل کد اسکی آدرس ایمیل شما در وجود دکیمال معادل خودش. آدرس ایمیل خود را در جعبه متن اولی وارد کرده، دکمه رمزی کردن را بفشارید. سپس کد ایجاد شده در جعبه متن پایینی را کپی کنید. این آدرس ایمیل رمزی شده، بوسیله هر مرورگری می تواند به حالت اصلی خود برگردد. شما فقط کد ایجاد شده را در هر جایی که ایمیل خود را وارد کرده اید جایگذاری کنید و دیگر نگران لیست های هرزنامه نباشید.

 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,     

صفحه قبل 1 صفحه بعد